All Saad - Reisverslag uit Zagreb, Kroatië van dries coppejans - WaarBenJij.nu All Saad - Reisverslag uit Zagreb, Kroatië van dries coppejans - WaarBenJij.nu

All Saad

Door: dries

Blijf op de hoogte en volg dries

09 September 2010 | Kroatië, Zagreb

all saad all saad all saad
tsss tsss tsss


weddenschappen, bere

krijg ik een concrete datum voor terugkomst inge?

dan doen we mss wel ons best

neja dat ik onderweg was naar huis was reeds langer duidelijk, hoe lang dat echter zou duren, blijkt een groot vraagteken

ik ging te voet op weg,
door frankrijk, de alpen over richting constantinopel,
daar besloot ik het heilige land onveilig te gaan maken,
ik bracht mijn tijd in de woestijn door en nam daarna de zeilboot terug richting malta en italie, ik strandde in griekenland en zette de weg huiswaarts verder door onbekende oorloggeteisterde landen, ik ben illegaal hier en illegaal in belgie,
en keer terug na een veel langer dan verwachtte afwezigheid

dat lijkt zo langzaam maar zeker wel de vorm van een kruistocht aan te nemen he,

ik besloot dan ook mijneeigen persoonlijke kruistocht stijlvol ten einde te brengen,
en wat is meer stijlvol dan te paard?

afspraken in denemarken en spanje worden afgewezen, en plannen gesmeed

ik heb hier in die paar maand geleerd hoe ik op een paard moet zitten en erop blijf, maar een goeie ruiter ben ik zeker niet, wie weet hoe snel dat paard in belgie staat?
de alpen over en dan 1000 km verder

weddenschapppen?

de kansen gingen zonet zwaar omhoog

maar we zijn er nog niet, we zijn nog lang niet vertrokken hier

all saad is mijn vurig halfgetrainde ros met kazachstaanse origines,
maar hij viel gisteren in slijk en tarmak, tword de vraag of ik er voorlopig op kan rijden, of hoe lang de revalidatie zal zijn, beslissingen vallen morgen,...

whatever happens zien we binnenkort
mss tot binnekort, mss tot in den draai,

vele groeten


btw draco word ongedudig dat niemand zijn kroon vind




  • 10 September 2010 - 05:53

    Moeke Mie:

    Vermoedde al direct dat het Alsaad zou zijn, maar informeer eerst goed hoe het kan, en als het kan? Een tam paard is dat zeker niet,noch een ervaren paard en evenmin een ervaren ruiter,Komt Marija met je mee? Dan heb je eventueel meer kansen, hoelang denk je daardoor onderweg te zijn 1883 km langs autosnelwegen, hoeveel worden dat er via de kleine landweggetjes ? Hoeveel km kan je per dag doen en volgens Gaiea moet een paard dat 2 dagen stapt een derde dag volledig rusten
    Hoeveel km kan een hoefijzer meegaan? Welke ineningen moet een paard hebben in de verschillende landen die je nog moet doorkruisen?
    Een ziekte in Roemenië maakt paardetransporten zeer moeilijk,
    Vele vele vragen maar weinig goede antwoorden denk ik

  • 10 September 2010 - 20:50

    Slechte Investeerder:

    waaw, wat een plannen, zalig! Hopelijk ook nog realiseerbaar...

    Ik keek net op inge haar site, en daar staat onder reisstatus; "terug over 32 dagen."
    Dus je kan steeds op haar site checken hoe je ervoor staat voor de weddenschap...
    Als je paard te lang moet revalideren kan je eventueel een stalen ros overwegen?

    Vant weekend zijn het hier bierfeesten in brugge, jiha! en moerkerke kermis komt ook dichterbij...

    jo!

  • 12 September 2010 - 21:59

    Inge:

    als het je in minder dan een maand lukt, ben je eerder thuis dan mij

    we zien wel
    ik hoop je wel gauw na mijn thuiskomst terug te zien

  • 13 September 2010 - 06:58

    Pol Piloot:

    Mijn stalen vogel brengt je ook met plezier terug!

  • 15 September 2010 - 16:52

    Miet:

    a met een viervoeter naar huiskomen. Dat is zeker met stijl!
    Zou leuk zijn dat het paard moerkerke kermis al leert kennen. K

  • 15 September 2010 - 16:57

    Miet:

    Wat een vervelende computer nu ist in twee delen dan maar. We zullen dat paard maar best geen jeneverken geven zeker? Alhoewel sponseren van jeugdverenigingen kan nooit kwaad!

    Mag dat paard mee op je kamer? Aleja gastvrijheid is belangrijk. Ik heb toch begrepen dat jij wel in de kamer van dat paard mocht slapen?

    We zetten hier een paar pintjes koud en volgen je op de paardevoet

  • 18 September 2010 - 17:49

    Boer Jan:

    en ik zet wel een zak haver klaar!

  • 19 September 2010 - 07:48

    Moeke Mie:

    hoe minder nieuws van Dries, des te meer reacties van Pier (slechte investeerder),
    (boer) Jan
    en Pol (piloot)

  • 24 September 2010 - 17:53

    Pietje:

    Zouden we een gokje doen en zeggen dat hij op de kermis van Moerkerke komt aandraven met zijn madam?

    HIHI :)

    Grtz Pietje

  • 25 September 2010 - 08:49

    Draco:

    wie weet ?

  • 27 September 2010 - 18:51

    Paard V Sinterklaas:

    Joepie een speelmaatje tegen dat ik weer langs kom.

  • 03 Oktober 2010 - 07:11

    Moeke Mie:

    Dries is thuis sinds woensdagavond,
    met een paard (2 ?)
    maar tot nog toe geen tijd om dit op zijn blog te melden

  • 03 Oktober 2010 - 07:11

    Moeke Mie:

    Dries is thuis sinds woensdagavond,
    met een paard (2 ?)
    maar tot nog toe geen tijd om dit op zijn blog te melden

  • 03 Oktober 2010 - 07:11

    Moeke Mie:

    Dries is thuis sinds woensdagavond,
    met een paard (2 ?)
    maar tot nog toe geen tijd om dit op zijn blog te melden

  • 03 Oktober 2010 - 07:11

    Moeke Mie:

    Dries is thuis sinds woensdagavond,
    met een paard (2 ?)
    maar tot nog toe geen tijd om dit op zijn blog te melden

  • 03 Oktober 2010 - 07:12

    Moeke Mie:

    Dries is thuis sinds woensdagavond,
    met een paard (2 ?)
    maar tot nog toe, was er geen tijd om dit op zijn blog te melden

  • 03 Oktober 2010 - 07:12

    Moeke Mie:

    Dries is thuis sinds woensdagavond,
    met een paard (2 ?)
    maar tot nog toe, was er geen tijd om dit op zijn blog te melden

  • 03 Oktober 2010 - 07:12

    Moeke Mie:

    Dries is thuis sinds woensdagavond,
    met een paard (2 ?)
    maar tot nog toe, was er geen tijd om dit op zijn blog te melden

  • 03 Oktober 2010 - 07:12

    Moeke Mie:

    Dries is thuis sinds woensdagavond,
    met een paard (2 ?)
    maar tot nog toe, was er geen tijd om dit op zijn blog te melden

  • 03 Oktober 2010 - 07:13

    Moeke Mie:

    Dries is thuis sinds woensdagavond,
    met een paard (2 ?)
    maar tot nog toe, was er geen tijd om dit op zijn blog te melden

  • 03 Oktober 2010 - 07:13

    Moeke Mie:

    Dries is thuis sinds woensdagavond,
    met een paard (2 ?)
    maar tot nog toe, was er geen tijd om dit op zijn blog te melden

  • 03 Oktober 2010 - 07:13

    Moeke Mie:

    Dries is thuis sinds woensdagavond,
    met een paard (2 ?)
    maar tot nog toe, was er geen tijd om dit op zijn blog te melden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kroatië, Zagreb

queeste

Recente Reisverslagen:

16 Oktober 2010

dovidenia dolina konja

05 Oktober 2010

het laatste hoofdstuk?

09 September 2010

All Saad

15 Juli 2010

dolina konja

13 Juni 2010

kroatie, schoon, maar ze weten het blijkbaar
dries

Actief sinds 12 Juli 2009
Verslag gelezen: 582
Totaal aantal bezoekers 143989

Voorgaande reizen:

12 September 2014 - 12 September 2014

queeste the sequel

15 Juli 2009 - 30 November -0001

queeste

Landen bezocht: