dovidenia dolina konja - Reisverslag uit Koper, Slovenië van dries coppejans - WaarBenJij.nu dovidenia dolina konja - Reisverslag uit Koper, Slovenië van dries coppejans - WaarBenJij.nu

dovidenia dolina konja

Door: dries

Blijf op de hoogte en volg dries

16 Oktober 2010 | Slovenië, Koper

met pijn in het hart verliet ik voor een tweede maal de dieren die me intussen zeer nauw aan het hart liggen

het is raar, maar toen ik de laatste keer vertrok nam ik afscheid met het idee van mss zie ik ze wel noooit meer trug, nauwelijks 14 dagen later verbaasde ik lokale medemens en dier, en mezelf niet minder door weer te verschijnen,

het ontvangstkomite wist niet wat er gebeurde, en noli ging door het lint van enthousiasme, andere honden die in de buurt kwamen om goeiedag te zeggen kregen een snauw, blijkbaar heeft ze 2 weken lang zelfs niet met de stok willen spelen,
ze liet me 3 dagen lang niet uit haar oog verdwijnen, eten, slaap, wandelingen, alles werd genegeerd om me in het oog te houden, grappig

op 2 weken tijd is de boel hier ook heeft veel veranderd, de herfst is ingevallen duidelijk, de blaadjes en de paarden veranderden van kleur, en om te zegggen heet is het hier niet, in het hooi slapen deed deugd en was lekker warm, tzeker met 7 honden die zich allemaal lekker tegen me aanlegden

vanmorgen dan in korte metten vertrokken, geen afscheid gelijk de vorige keer, ik weet dat ik hier binnen afzienbare tijd terug sta, veertien dagen of 14 jaar, zo veel verschil zal dat allemaal niet maken, we zien nog wel, noli kroop met veel plezier op mijn schoot de auto in richting buzet,
daarna te voet richting ljubljana,
voor het eerst in lange tijd onbekendhied en te voet de laatste officiele grens over,
liften met een hond werkt, maar zeer erg slecht, ik besloot dan ook reeds snel om mijn doel te veranderen en, via koper de trein te nemen, en zo mag je me verwachten, tzal sneller gaan en beter zijn


mijn excuses aan ksa de graal dat ik de eerste activiteit zal gaan missen, maar tenzij ik mijzelven door de fax steek zal dat niet lukken, doe de groeten aan inge, en denk alvast eens over de discutie wie nu eigenlijk eerst thuis was, ik of zij of ik, drink er alvast een op mijn kosten voor het nieuwe jaar

de manier van naar huisgaan is wel passennd, met de trein, er lang, maar tlijkt me intressant, mss goed zijn om eens tot besef te komen dat we naar huis gaan,
ik ga mijn trein gaan halen zie, vele groeten en tot binnenkort,



  • 16 Oktober 2010 - 19:02

    Veerle:

    Het was leuk om je hier terug te zien dus we verwachten je ;-)
    Geniet van je terugreis en tot gauw nog eens...

  • 18 Oktober 2010 - 12:17

    Kristof:

    laat maar weten als je terug thuis bent, normaalgezien op donderdagavond ist nog steeds sportavond met daarna après-sport (waar ik zeker aanwezig zal zijn)
    toe in den bocht!

  • 23 Oktober 2010 - 00:15

    Simon:

    waaw, nu een hond mee deze keer... zalig.
    Ondertussen ben je al terug int land zeker?
    Volgende week ene drinken? Ik weet je wel te vinden!
    ps, jij of inge eerst thuis, dat wordt nog een interessante discussie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slovenië, Koper

queeste

Recente Reisverslagen:

16 Oktober 2010

dovidenia dolina konja

05 Oktober 2010

het laatste hoofdstuk?

09 September 2010

All Saad

15 Juli 2010

dolina konja

13 Juni 2010

kroatie, schoon, maar ze weten het blijkbaar
dries

Actief sinds 12 Juli 2009
Verslag gelezen: 2098
Totaal aantal bezoekers 143927

Voorgaande reizen:

12 September 2014 - 12 September 2014

queeste the sequel

15 Juli 2009 - 30 November -0001

queeste

Landen bezocht: